knutbyskidan

Alla inlägg den 6 november 2012

Av knutbyskidan - 6 november 2012 16:57

Hejsan! Nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen! Vi får väl se hur det går! Har inte direkt någon blogglust!

Men men ska försöka! Det är ju i alla fall november, vilket betyder attdet kanske kan tänka sig att komma snö snart, längtar så sjukt mycket efter snön och att få åka skidor! Och det snöade faktiskt idag, visserligen bara några få flingor, men det snöade! JIPPI! Jag håller på att läsa hungergames jag har läst ettan och håller nu på med fatta eld eller catching fire dom är sjukt bra, både böckerna och filmen, jag är hungergamesberoende! Men dom är ju så bra! Men åter till snön, när det väl kommer snö kommer det nog att bli lite mer bloggande, snart börjar ju också skidsesongen! Längtar!

Men nu är det fortfarande barmarksträning! Och i onsdags på höstlovet avslutades den sista tävlingen, kom tvåa bland tjejerna vi var 5 styckna! så jag blir tvåa allt som allt! Men jag är nöjd ändå, det hade jag inte varit om det varit på skidor!

Men Fredagen den 26/10 kom det ändå lite snö, inte tillräckligt men det var på marken några timmar, han ta en bild och jag tänkte att ni skulle få se den! 

 

Det är så fint, vill att det ska komma mer! Är det någon av er som längtar till att det ska komma snö?

 

Tänkte också lägga ut en bild på boken, är det någon av er som har läst den eller håller på att läsa den? Har ni sett filmen?


Kram saga   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards