knutbyskidan

Alla inlägg under mars 2012

Av knutbyskidan - 31 mars 2012 17:49

Ikväll är det ju Earth Hour!

Kommer ni att släcka era lampor?

Det kommer jag att göra!

Hoppas att ni också gör det! För våran miljö är viktig!


 


Kram saga   

Av knutbyskidan - 31 mars 2012 16:43

Hej hej alla!

Jag mår inte så bra idag, har ont i halsen och näsan rinner!

Perfekt tajming inför påsk! Inte alls!

Nej men jag ska väll kolla på film och äta glass och försöka blir frisk till påsk!

Hoppas att ni alla mår bra!


Nu ska jag ta och kolla på film och äta glass!


Kram saga   



Av knutbyskidan - 31 mars 2012 13:35

Hej alla!

Ja jag trodde ju att våren var här! Men imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så var det fullt med snö ute!

Snacka om att jag inte blev glad!

Men man får ju hoppas att den försvinner till påsk!

Jag tänkte att ni skulle få se hur det ser ut hemma hos mig idag!


 

Bild nummer 1 på den snö vi har här hemma!


 

Bild nummer två!


 

Nummer tre!


 

Och den sista bilden!

Ja så ser det ut hemma hos oss idag! Men hoppas att det smälter bort!


Men då får ni ha en bra dag så länge!


Kram saga   



Av knutbyskidan - 30 mars 2012 13:47

                                                  
         Hej!

Idag fick vi påsklov!

Vi hade en vanlig dag i skolan!

Första lektionen hade vi so!

Andra idrott!

Tredje musik som var as tråkigt!

Och sen så läste vi sista lektionen!

Det var väll min skoldag!

Hoppas att ni får ett skönt lov!

 

Kram saga   

Av knutbyskidan - 29 mars 2012 20:51

Hej hej!

Nu kommer bilderna från medaljutdelningen!

Hoppas att ni kommer att gilla bilderna!


 

2012 års KM-bricka!


 

Lilla jag med guldmedaljen!


 

Jag och min bästis!


 

Det var lite bilder från kvällen!

Hoppas ni har haft en bra dag och en bra kväll!


Kram saga   


Av knutbyskidan - 29 mars 2012 16:56

Hej!

Snart ska jag åka på medaljutdelning!

Vi ska få våra medaljer för vinterns poängtävlingar!

Jag blev KM-mästare i år! Det är tredje året jag blir det!

Det känns kul! När jag har fått den här KM-brickan så jag har tre stycken!


 

Min KM-bricka förra året!

Det kommer mer bilder från utdelningen sen!

Ha det bra så länge!


Kram saga    


Av knutbyskidan - 29 mars 2012 16:37

Jag fick lägga ut en bild på kortet som vi gjorde på bilden!

Så här kommer det!


 

Framsidan!


 

En till bild på framsidan!

Vill tyvärr inte lägga ut på insidan! För min kompis namn står där!


Hoppas ni gillar kortet!'

Och att vickan gillar det!


Kram saga   

Av knutbyskidan - 29 mars 2012 16:19

Hej alla fina!

Idag så hände det en kul sak när vi var på språk!

När vi hade slutat så säger min kompis att Andre sitter inne i matsalen!

Så då går vi dit och säger hej till honom!

Sen ville min andra kompis ha en aoutograf!

Så vi gick in igen och fick hans aoutograf!

Men det roliga var att han satt där och åt pannkakor!

För det är så att hans pappa jobbar där!


Nu kommer en bild på aoutografen!

 

Han skrev två aoutografer på samma papper!

Gillar ni honom?

Kram saga   



Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards