knutbyskidan

Direktlänk till inlägg 12 september 2012

Sorry!

Av knutbyskidan - 12 september 2012 17:06

Hej på er! Ledsen att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte haft tid, det är så mycket med skolan nu.

Men jag ska försöka blogga så mycket jag kan när jag har tid eller vill!

Min träning började i måndags men jag kunde inte gå för jag hade för ont i höften. Och nu är jag sjuk så det blir ingen träning imorgon heller, men vi får se om jag tränar på måndag. Men jag bloggar om jag vill och har tid, just nu är det väldigt mycket med skolan. Har SO prov på fredag, matte prov på onsdag och kemi prov på onsdag också tror jag. Så det är väldigt mycket.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knutbyskidan - 16 november 2012 17:57


Hej på er! Det är väldigt skönt att det fredag! Ja det gick ju sådär med bloggandet, men men jag sa faktiskt att jag skulle blogga om jag hade lust. Men igår tränade jag det kändes faktiskt väldigt bra, vi gick skidgång och sprang 2 km. Och idag va...

Av knutbyskidan - 11 november 2012 18:12


Hej igen! Ja sist sa jag ju att jag skulle föröska ta tag i bloggen, det gick ju sådär.Men jag ska försöka så gott det går. Tänkte i alla fall berätta om min helg: I fredags var jag i skolan, vi hade värsta träningspasset, var helt död efter det, men...

Av knutbyskidan - 6 november 2012 16:57

Hejsan! Nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen! Vi får väl se hur det går! Har inte direkt någon blogglust! Men men ska försöka! Det är ju i alla fall november, vilket betyder attdet kanske kan tänka sig att komma snö snart, längtar så sjukt myck...

Av knutbyskidan - 18 oktober 2012 18:58

Hejsan! nu är man tillbaka igen! Men det är inte så lätt att blogga om man inte har något att blogga om! Så jag hör väl av mig om jag har något att säga!  Men igår så tävlade jag i löpning, jag sprang 2,5 km. Jag kom tvåa i min grupp, men vi var ba...

Av knutbyskidan - 18 oktober 2012 18:58

Hejsan! nu är man tillbaka igen! Men det är inte så lätt att blogga om man inte har något att blogga om! Så jag hör väl av mig om jag har något att säga!  Men igår så tävlade jag i löpning, jag sprang 2,5 km. Jag kom tvåa i min grupp, men vi var ba...

Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards