knutbyskidan

Alla inlägg under juni 2012

Av knutbyskidan - 29 juni 2012 22:39

Hejsan! Nu är man tillbaka igen då! Nu har äntligen musik videon till imagine kommit ut! Så jag tänkte ni skulle få se den!

Den är så bra!


Kram saga   

Av knutbyskidan - 28 juni 2012 18:48

 Hej på er!  Nu är jag hemma från jenny! Vi hade jätte kul när vi tälta!

Vi började med att försöka sätta upp tältet! Det gick ganska bra...

Sen gjorde vi inte så mycket, sen skulle vi sitta barnvakt ett tag åt jennys syskon, innan deras granne kom hem och tog över! Då lagade vi mat och åt!

Efter det kom grannen hem och vi lämnade över barnen!

Sen så gick vi i och poppade popcorn och kollade på Jag saknar dig! En så bra film!

Efter att vi hade kollat ett tag på filmen kommer ett av jennys syskon och knackar på dörren och frågar om vi vill komma upp och äta paj! Så då gick vi upp till grannen och åt jordgubbspaj! Sen gick viut och spelade fotboll!

Efter det gick jag och jenny in och kollade klart på filmen! Sen gick vi ut i tältet och snackade lite, sen grillade vi machmellows! Nu är det klart att man grilla machmellows över värmeljus!

Sen somna vi vid kanske två halv 3! Men vakande lite då då av några fåglar!

Men ändå en bra natt! Sen åt vi frukost och kollade på Den vilda jakten på juvelen! Också en jätte bra film!

Sen skulle jenny till tandläkaren så då åkte vi dit! Efter det blev det pankakor till lunch!

Sen fick vi för oss att vi skulle ut och springa så vi sprang en runda, det kändes bra och härligt!


Sen kom småbarnen hem och dom ville bada så då skulle vi titta till dom lite och då passade vi på attsoal lite!

Toppen dagar med jenny! Det kommer lite bilder sen! Hoppas ni kan vänta lite till!


 

Jag och jenny!   


Kram saga   





Av knutbyskidan - 27 juni 2012 12:13

Hej hej! Ja som sagt sov jag och min kompis i vårat herbre igår! Det var roligt men myggit!

På kvällen badade vi i våran badtunna! När vi hoppade i var det bara 34 grader så vi var tvungna att försöka få igång elden igen, men efter ett tag gick det! Så tillslut blev det 38 grader!

Sen gick vi in i herbret och åt jordgubbar med nutella! Det var jätte gott!

Jag somnade vid ungefär kl 2, sen vaknade jag igen vid 3 och sen sov jag till halv 7 och då gick jag på toa!

Jag ät helt myggbiten i hela ansiktet, det ser ut som om jag har vattkoppor!


Nu ska jag snart åka till jenny, vi ska tälta hos henne! Får hoppas att det inte lbir så mycket myggor när vi ska sova!

Men ni får vänta lite till med att se midsommarbilderna! Jag har inte lagt över dom på datorn än!


Men nu får ni ha det så bra så hörs vi sen!


Kram saga   


Av knutbyskidan - 25 juni 2012 10:14

Ja men hejsan alla! Är väldigt ledsen för dålig uppdatering!

Men det är så att i tisdags så ramlade ett träd över vägen och hae ner elldenigen! Så vi har inte haft någon telefon eller internet sen i tisdags! Därför har jag inte kunnnat blogga! Men innan internetet dog så lovade jag ju er attt ni skulle få se kakan! Så den ska ni få se nu, en aning försenat men ändå! Sen har det ju varit Midsommar och jag är ledsen att jag inte kunde hälsa Glad midsommar till er!   

Men då kan jag ju säga det nu, lite försenat, men bättre sent än aldrig! GLAD MIDSOMMAR!   


Men i torsdags så bestämde jag och vickan att vi skulle cykla till knutby! Så på morgonen sa mamma att hon kunde skjutsa ner oss, så fick vi cykla hem! Så vi åkte ner och hälsade på mormor, sen åkte vi ner till svärdens och där träffade vi jenny!

Sen åkte vi till krogen och åt en pizza! Det kommer bilder från både krogen och midsommar! Men det får nog bli imorgon!

För snart kommer en kompis hit, vi ska sova i vårat herbe! Ja det låter kanske lite konstigt men det är ett hus som vi brukar ha läger i på sommaren!

 

                                                  
                        Före smycknigen


 

                                                  
                                Efter

Kram saga   


Av knutbyskidan - 19 juni 2012 14:10

Hejsan! Ja som ni kanske förstår på rubriken så ska jag snart gå ner och baka med vickan!

Vi ska baka kladdkaka! Ni kommer såklart att få se den, den kommer att bli as snygg!

Vi ska smycka den lite extra!


Kram saga   


Av knutbyskidan - 18 juni 2012 13:42

Några bilder från sjön!

     


Kram saga   

Av knutbyskidan - 18 juni 2012 13:34

Lite bilder när vi spelade monopol och uno!

 

Såg bra ut det här!


 

17 tjugor!


 

Mina kort! Hade ganska bra, och jag vann!


 


Kram saga   

Av knutbyskidan - 18 juni 2012 12:52

Hejsan! Här kommer bilderna från övernattningen!    

Korvgrillning!


 


 

Jag och lina leker maskar!


Så det var några bilder! Det kommer fler i andra inlägg!


Kram saga   

Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards