knutbyskidan

Alla inlägg under februari 2012

Av knutbyskidan - 29 februari 2012 16:20

Hej hej!

Idag har jag varigt i skolan! Jag har haft svenska, matte, so och bild.

På svenskan så skulle vi läsa en barnbok och jag läste lilla vargen och det förtrollade trädet.

Sen på matten gjorde vi ekvationer Skit tråkigt!!!!

Sen på so:n så kollade vi på en film om världen!

Och sen på bilden så målade jag och min kompis våra bilder som vi ska försöka måla som den konstnär vi valt!

Jag håller på att måla en dalahäst!

Ja men det var väl typ allt som har hänt idag!


Kram saga    

Av knutbyskidan - 28 februari 2012 16:21

Hej igen   

Nej asså jag skäms över att jag inte lagt ut något om Eric Saade än!

Han är ju min största idol!

Så här kommer minna två favorit låtar!

Lyssna och njut   


Timeless   


Och låt nummer två! Rocket science   


Hoppas ni gillar låtarna


Kram saga   



  




Av knutbyskidan - 27 februari 2012 20:23

Hej hej! Jag tänkte bara säga gonatt   

Fast jag ska inte sova nu, men ska ändå försöka gå och lägga mig ganska tidigt ska upp kvart i 6 imorgon!

Men ville bara säga gonatt tilla alla fina människor där ute   så ses vi imorgon   


 

gonatt allihopa   


Kram saga   



Av knutbyskidan - 27 februari 2012 17:23

Hej hej alla underbara människor!

Idag var det förta dagen i skolan efter sportlovet! Det var kul att träffa alla igen men inte att gå upp så tidigt1 Så är

jätte trött  

Vi skulle göra en labbrapport på kemin under lovet så jag tänkte jag skulle göra den på lördagen. Men grejen var att min bästis hade tydligen mitt skrivhäfte i sin NO bok! Så när jag inte hittade det fick jag panik!

Jag tänkte att det kanske låg i mitt skåp i skolan jag hade hoppet uppe att det låg där!

Men imorse när vi stod och väntade på bussen säger min bästis att hon hade haft mitt häfte i sin bok! och gissa om jag blev lättad ner hon sa det! jag hade varigt så nervös att det var borta!

Så nu måste jag göra den, den ska in imorgon!

Så det är nog bra om jag sätter igång med den nu!


Ha det bra alla underbara människor så ses vi snart!


Kram saga   



Av knutbyskidan - 26 februari 2012 12:29

Hej hej  

Jag tänkte berätta lite om mig själv!

Jag är en tjej på 13 vintrar som älskar att åka skidor! Jag tävlar för knutby IF skidor!

Jag gillar också att rida!

Mina största idoler är artisten Eric Saade och skidåkaren Emil Jönsson!

Jag har Sju djur pluss massa höns!

En hund ( Allis)

Tre katter ( Petter, Mattis och Emil)

Två kaniner ( Tussan och Geisha)

Två hästar ( Sabina och Repita)

Och sen en massa höns som jag inte har döpt!


Jag har åkt och tävlat i skidor sen jag var 4 år gammal!

Att åka skidor är något som jag verkligen älskar   jag brinner verkligen för den sporten!

Något som jag skulle vilja prova på att göra är skidskytte!

Jag älskar att både skjuta och åka skidor så det tycker jag verkar kul! 


Så nu vet ni lite om mig!  


Här kommer några bilder på mina djur!


Min hund Allis  


Kaninerna Tussan och Geisha  


Familjens big horse! Repita   


Och till sist mitt lilla   Sabina!!

Min egna häst som jag älskar över allt annat i världen!


Hoppas ni gillar informationen om mig och bilderna på mina djur!


Kram saga           




Av knutbyskidan - 25 februari 2012 16:37

Hej alla underbara läsare!

Idag körde Anna Haag tjejvasan och kom 5:a

Vann gjorde Susanne Nyström! Två kom Sofia Bleckur och Trea Jenny Hansson


Vinnaren av tjejvasan Susanne Nyström!


Tvåan Sofia Bleckur!


 

Trean Jenny hansson



Och till sist men inte minst Femman Anna Haag!


Hoppas ni gillar bilderna!  


Kram saga  

  

Av knutbyskidan - 23 februari 2012 14:07

Hej jag tänkte lägga ut två bilder på mig!




Basketproffs! Eller inte!  


Hoppas ni gillar bilderna  


Kram saga         

Av knutbyskidan - 23 februari 2012 11:28

Hej alla underbara läsare!

Imorse klockan 04.26 föddes en ny tronföljare. Äntligen kom bebisen som vi väntat på.

Så klockan 04.26 föddes en liten prinsessa på karolinska sjukhuset i stockholm  


Nu önskar jag Victoria och Daniel all lycka med den nya dottern  


 

Grattis Victoria och Daniel till en liten flicka  


Kram saga   



   

Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards