knutbyskidan

Alla inlägg under augusti 2012

Av knutbyskidan - 29 augusti 2012 17:12

Detta känns inte bra! Jag har haft jätte ont i höften och ryggen i två veckor nu!

Jag pratade med skolsköterskan idag, och hon sa att jag typ skulle smörja in höften med nån muskelsalva!

Men jag ska typ komma tillbaka på måndag och se om det har blivit bättre! Men just nu känns det inte som det!

Hon sa också att om det inte blir bättre så borde jag nog åka till doktorn! Det känns så tråkigt, för jag kan inte träna då!

För om det ska bli bra så är det nog bäst om jag inte springer och gör armhävningar och sånt!

Men det jag är mest rädd för är att jag inte kommer kunna vara med på träningen när den börjar!

Hoppas den hinner bli bra innan träning börjar! Längtar dit! Eller mest av allt längtar jag till snön! Så jag kan börja åka skidor igen!   

Det är inte så många som gillar att åka skidor men jag brinner verkligen för det! Jag älskar att åka skidor, när jag är ute i spåret så lever jag livet! Det är underbart!

 

Kram saga   

Av knutbyskidan - 29 augusti 2012 16:56

Halloj! Tänkte bara säga att jag skulle ju ha visat er speedway bilderna från förra torsdagen! Men det blev inte så, hade inte någon lust! Men iaf, imorgon så ska jag på speedway igen! Och då ska jag ta mer bilder! För min kamera dog så det blev inte så många. Men då får ni kanske se dom i helgen! Men jaja! Vi hörs väl!

 

Kram saga   



5:a

Av knutbyskidan - 26 augusti 2012 10:37

Igår sprang jag knutbyvarvet! Banan var 2,4 km lång! Det gick sådär, jag hade jätte ont i benen innan starten!

Det blev inte bättre när jag kom i mål! Sprang på 16.24 tror jag, men iaf, så kom jag femma! Är endå nöjd! Tror det var runt 15-20 stycken som sprang det lilla varvet!

Sista biten var värst, för då kom vi in i en kohage, den var super blöt, så vi sprang i koskit, lera, vatten och gräs!

När jag väl kom i mål kunde jag inte stå upp, jag låg ner och försökte få tillbaka känslen i benen! Sen skulle min pappa hjälpa mig upp, men jag kunde inte stå upp, jag skakade i benen! Men det var bra, för varje tävling räknas ju, det är bra om man vill söka in på skidgymnasium! Fundrear på det, men då gäller det att jag börjar tävla lite ute också! Då kan man inte bara tävla i knutby! Ska nog köra ungdomsvasan också!


Kram saga   

Av knutbyskidan - 26 augusti 2012 10:28

Hej! Ska visa er filmen från det här årets summercamp, hade så gärna velat gå! Men får försöka hinna anmäla mig nästa år!   

Kram saga   

Av knutbyskidan - 22 augusti 2012 17:37

Hejsan! Ville bara säga att imorgon kommer det inte att bli något bloggande, för en kompis kommer hit och sen ska vi på speedway! Kommer bli jätte kul! Men jaja, det kommer nog upp några bilder på fredag eller lördag! Kommer kanske upp nån eller några filmer oxå! Men vi hörs väl i helgen då! Nu får ni ha det så bra   

 

Kram saga   

 

Av knutbyskidan - 19 augusti 2012 21:21

Slänger in några hopp bilder!

 

Gillar håret på den bilden! Haha!


  K

Kram saga   



Av knutbyskidan - 19 augusti 2012 21:11

Jahopp! Då är det dags för en ny vecka! Får väl se om jag bloggar imorgon, det beror på hur trött jag är!

Men vi får se om jag springer lite när jag kommer hem!  Men jag hade inte så mycket mer att säga så jag slänger in en bild!

 

Kram saga   

Av knutbyskidan - 18 augusti 2012 17:50

Bästa låten från det nya albumet!


Kram saga   

Presentation


Hej jag heter Saga Haraldsson och älskar att åka skidor.

Mina idoler är artisten Eric saade och skidåkaren Emil jönsson!

Följ min blogg och häng med i mitt liv

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är det bästa med julen
 Julklapparna
 Julmaten
 Julgranen
 Kalle ankas jul
 Att umgås med familjen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards